KAWASAKI KX250X 2022
Zcela nový model KX250X je záměrně navržen tak, aby zvládl všechny náročné terénní podmínky. Tento stroj poskytuje mnoho výhod pro jízdu v čele závodů, bez
ohledu na to, jak technický terén je, vždy se můžete spolehnout na svou KX250X...
Kategorie: | Enduro |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Osvědčená technologie závodních strojů řady KX je nyní maximálně vyladěna pro off-road soutěže. Zcela nový model KX250X je záměrně navržen tak, aby zvládl všechny náročné terénní podmínky. Tento stroj poskytuje mnoho výhod pro jízdu v čele závodů, bez ohledu na to, jak technický terén je, vždy se můžete spolehnout na svou KX250X... Motocykl má výkonný, vysokootáčkový 4 taktní motor o obsahu 249 ccm, odpružení řady X připravené na závody, kola - přední 21" / zadní 18", terénní pneumatiky, ochranný podmotorový kryt a praktický boční stojan.
ERGO-FIT je systém (soubor originálních dílů a příslušenství), který umožňuje širokému spektru jezdců upravit si svůj motocykl tak, aby se cítili na svém stroji komfortně a perfektně se jim ovládal.
Launch Control Mode je motokrosový startovní režim, který pomáhá jezdcům optimalizovat start tím, že minimalizuje protočení zadního kola při startu.
Dva samostatné vstřikovače, každý se samostatnou rolí, pracují při různých otáčkách tak, aby poskytovaly jak velmi rychlou odezvu na každé přidání plynu, tak i co nejvyšší výkon při vysokých otáčkách.
- Typ motoru
- Kapalinou chlazený, 4-taktní, jednoválec
- Zdvihový objem
- 249 cm³
- Vrtání x zdvih
- 78 x 52,2 mm
- Kompresní poměr
- 14.1:1
- Ventilový rozvod
- DOHC, 4 ventily
- Palivový systém
- Vstřikování paliva: Ø 43 mm x 1 (Keihin) s duálním vstřikováním
- Zapalování
- Digital DC-CDI
- Způsob starování
- Elektrický
- Mazání
- Tlakové mazání, polosuchá kliková skříň
- Převodovka
- 5 rychlostí
- Sekundární převody
- Řetěz
- Primární převodový poměr
- 3.350 (67/20)
- Převodový stupeň 1.
- 2.154 (28/13)
- Převodový stupeň 2.
- 1.733 (26/15)
- Převodový stupeň 3.
- 1.438 (23/16)
- Převodový stupeň 4.
- 1.235 (21/17)
- Převodový stupeň 5.
- 1.045 (23/22)
- Sekundární převodový poměr
- 3.923 (51/13)
- Spojka
- Mokrá lamela, manuální
- Brzdy, přední
- Jeden plovoucí 270 mm kotouč. Třmen: 2 pístkový
- Brzdy, zadní
- Jeden 240 mm kotouč. Třmen: 1 pístkový
- Odpružení, přední
- 48 mm obrácená teleskopická vidlice se samostatnou přední funkcí (SFF) Typ 2. Tlumení komprese: 22-polohové. Tlumení odskoku: 20-polohové. Předpětí pružiny: 40-polohové.
- Odpružení, zadní
- Uni-Trak. Nastavení komprese: 19-polohové (nízká rychlost), 4 otáčky (vysoká rychlost). Nastavení odskoku: 22-polohové, Předpětí pružiny: plně nastavitelné.
- Typ rámu
- Obvodový, hliník
- Stopa
- 123 mm
- Zdvih předního kola
- 314 mm
- Zdvih zadního kola
- 316 mm
- Pneumatika, přední
- 80/100-21 51M
- Pneumatika, zadní
- 110/100-18 64M
- Úhel natočení L/P
- 42° / 42°
- D x Š x V
- 2.170 x 820 x 1.260 mm
- Rozvor
- 1.480 mm
- Světlá výška
- 330 mm
- Objem palivové nádrže
- 6,2 litrů
- Výška sedadla
- 945 mm
- Pohotovostní hmotnost
- 104.7 kg
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.