2 hodnocení

KAWASAKI KX250X 2022

Zcela nový model KX250X je záměrně navržen tak, aby zvládl všechny náročné terénní podmínky. Tento stroj poskytuje mnoho výhod pro jízdu v čele závodů, bez
ohledu na to, jak technický terén je, vždy se můžete spolehnout na svou KX250X...

 

Objednáno
Kód: 492
Značka: Kawasaki
219 900 Kč
Kategorie: Enduro
Záruka: 2 roky

Osvědčená technologie závodních strojů řady KX je nyní maximálně vyladěna pro off-road soutěže. Zcela nový model KX250X je záměrně navržen tak, aby zvládl všechny náročné terénní podmínky. Tento stroj poskytuje mnoho výhod pro jízdu v čele závodů, bez ohledu na to, jak technický terén je, vždy se můžete spolehnout na svou KX250X... Motocykl má výkonný, vysokootáčkový 4 taktní motor o obsahu 249 ccm, odpružení řady X připravené na závody, kola - přední 21" / zadní 18", terénní pneumatiky, ochranný podmotorový kryt a praktický boční stojan.

 

ERGO-FIT je systém (soubor originálních dílů a příslušenství), který umožňuje širokému spektru jezdců upravit si svůj motocykl tak, aby se cítili na svém stroji komfortně a perfektně se jim ovládal.

 

Launch Control Mode je motokrosový startovní režim, který pomáhá jezdcům optimalizovat start tím, že minimalizuje protočení zadního kola při startu.

 

Dva samostatné vstřikovače, každý se samostatnou rolí, pracují při různých otáčkách tak, aby poskytovaly jak velmi rychlou odezvu na každé přidání plynu, tak i co nejvyšší výkon při vysokých otáčkách.

 

Motor
Typ motoru
Kapalinou chlazený, 4-taktní, jednoválec
Zdvihový objem
249 cm³
Vrtání x zdvih
78 x 52,2 mm
Kompresní poměr
14.1:1
Ventilový rozvod
DOHC, 4 ventily
Palivový systém
Vstřikování paliva: Ø 43 mm x 1 (Keihin) s duálním vstřikováním
Zapalování
Digital DC-CDI
Způsob starování
Elektrický
Mazání
Tlakové mazání, polosuchá kliková skříň

 
Převodovka
Převodovka
5 rychlostí
Sekundární převody
Řetěz
Primární převodový poměr
3.350 (67/20)
Převodový stupeň 1.
2.154 (28/13)
Převodový stupeň 2.
1.733 (26/15)
Převodový stupeň 3.
1.438 (23/16)
Převodový stupeň 4.
1.235 (21/17)
Převodový stupeň 5.
1.045 (23/22)
Sekundární převodový poměr
3.923 (51/13)
Spojka
Mokrá lamela, manuální

 
Brzdy & Odpružení
Brzdy, přední
Jeden plovoucí 270 mm kotouč. Třmen: 2 pístkový
Brzdy, zadní
Jeden 240 mm kotouč. Třmen: 1 pístkový
Odpružení, přední
48 mm obrácená teleskopická vidlice se samostatnou přední funkcí (SFF) Typ 2. Tlumení komprese: 22-polohové. Tlumení odskoku: 20-polohové. Předpětí pružiny: 40-polohové.
Odpružení, zadní
Uni-Trak. Nastavení komprese: 19-polohové (nízká rychlost), 4 otáčky (vysoká rychlost). Nastavení odskoku: 22-polohové, Předpětí pružiny: plně nastavitelné.
 
Rám & Rozměry
 
 
Typ rámu
Obvodový, hliník
Stopa
123 mm
Zdvih předního kola
314 mm
Zdvih zadního kola
316 mm
Pneumatika, přední
80/100-21 51M
Pneumatika, zadní
110/100-18 64M
Úhel natočení L/P
42° / 42°
D x Š x V
2.170 x 820 x 1.260 mm
Rozvor
1.480 mm
Světlá výška
330 mm
Objem palivové nádrže
6,2 litrů
Výška sedadla
945 mm
Pohotovostní hmotnost
104.7 kg
 
 
 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: