KAWASAKI KX250X vč. SPZ 2022
Osvědčená technologie závodních strojů řady KX je nyní maximálně vyladěna pro off-road soutěže. Zcela nový model KX250X je záměrně navržen tak, aby zvládl všechny náročné terénní podmínky. Tento stroj poskytuje mnoho výhod pro jízdu v čele závodů, bez ohledu na to, jak technický terén je, vždy se můžete spolehnout na svou KX250X... Motocykl má výkonný, vysokootáčkový 4 taktní motor o obsahu 249 ccm, odpružení řady X připravené na závody, kola - přední 21" / zadní 18", terénní pneumatiky, ochranný podmotorový kryt a praktický boční stojan.
Kategorie: | Enduro |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Osvědčená technologie závodních strojů řady KX je nyní maximálně vyladěna pro off-road soutěže. Zcela nový model KX250X je záměrně navržen tak, aby zvládl všechny náročné terénní podmínky. Tento stroj poskytuje mnoho výhod pro jízdu v čele závodů, bez ohledu na to, jak technický terén je, vždy se můžete spolehnout na svou KX250X... Motocykl má výkonný, vysokootáčkový 4 taktní motor o obsahu 249 ccm, odpružení řady X připravené na závody, kola - přední 21" / zadní 18", terénní pneumatiky, ochranný podmotorový kryt a praktický boční stojan.
Motor
- Typ motoru
- Kapalinou chlazený, 4-taktní, jednoválec
- Zdvihový objem
- 249 cm³
- Vrtání x zdvih
- 78 x 52,2 mm
- Kompresní poměr
- 14.1:1
- Ventilový rozvod
- DOHC, 4 ventily
- Palivový systém
- Vstřikování paliva: Ø 43 mm x 1 (Keihin) s duálním vstřikováním
- Zapalování
- Digital DC-CDI
- Způsob starování
- Elektrický
- Mazání
- Tlakové mazání, polosuchá kliková skříň
- Převodovka
- 5 rychlostí
- Sekundární převody
- Řetěz
- Primární převodový poměr
- 3.350 (67/20)
- Převodový stupeň 1.
- 2.154 (28/13)
- Převodový stupeň 2.
- 1.733 (26/15)
- Převodový stupeň 3.
- 1.438 (23/16)
- Převodový stupeň 4.
- 1.235 (21/17)
- Převodový stupeň 5.
- 1.045 (23/22)
- Sekundární převodový poměr
- 3.923 (51/13)
- Spojka
- Mokrá lamela, manuální
- Brzdy, přední
- Jeden plovoucí 270 mm kotouč. Třmen: 2 pístkový
- Brzdy, zadní
- Jeden 240 mm kotouč. Třmen: 1 pístkový
- Odpružení, přední
- 48 mm obrácená teleskopická vidlice se samostatnou přední funkcí (SFF) Typ 2. Tlumení komprese: 22-polohové. Tlumení odskoku: 20-polohové. Předpětí pružiny: 40-polohové.
- Odpružení, zadní
- Uni-Trak. Nastavení komprese: 19-polohové (nízká rychlost), 4 otáčky (vysoká rychlost). Nastavení odskoku: 22-polohové, Předpětí pružiny: plně nastavitelné.
- Typ rámu
- Obvodový, hliník
- Stopa
- 123 mm
- Zdvih předního kola
- 314 mm
- Zdvih zadního kola
- 316 mm
- Pneumatika, přední
- 80/100-21 51M
- Pneumatika, zadní
- 110/100-18 64M
- Úhel natočení L/P
- 42° / 42°
- D x Š x V
- 2.170 x 820 x 1.260 mm
- Rozvor
- 1.480 mm
- Světlá výška
- 330 mm
- Objem palivové nádrže
- 6,2 litrů
- Výška sedadla
- 945 mm
- Pohotovostní hmotnost
- 104.7 kg
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.