Štíhlá stavba stroje s plošším sedadlem a nádrží umožňuje jezdci za jízdy nerušený pohyb a vynikající kontrolu nad motocyklem ve všech jízdních situacích.
KAWASAKI KX450X vč. SPZ 2022
Pokud jde o motocykly řady KX, všechny mají vítězství v genech. Zcela nový "cross-country" motocykl KX450X je poháněn vpřed technologií, která pochází z odkazu šampionů a je vyladěna tak, aby zvládla i ten nejnáročnější terén. Získejte terénní výhodu na stroji postaveném od základu tak, aby jezdil před ostatními. Motocykl má výkonný čtyřtaktní motor o objemu 449 ccm, odpružení řady X připravené na závody, kola - přední 21" / zadní 18", terénní pneumatiky, ochranný podmotorový kryt a praktický boční stojan.
Kategorie: | Enduro |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Pokud jde o motocykly řady KX, všechny mají vítězství v genech. Zcela nový "cross-country" motocykl KX450X je poháněn vpřed technologií, která pochází z odkazu šampionů a je vyladěna tak, aby zvládla i ten nejnáročnější terén. Získejte terénní výhodu na stroji postaveném od základu tak, aby jezdil před ostatními. Motocykl má výkonný čtyřtaktní motor o objemu 449 ccm, odpružení řady X připravené na závody, kola - přední 21" / zadní 18", terénní pneumatiky, ochranný podmotorový kryt a praktický boční stojan.

Štíhlá a ergonomická stavba stroje
.002.jpg)
Vysoce výkonné závodní odpružení
Vysoce výkonné odpružení pochází přímo z motocyklu KX450. Nastavení pružin a tlumení je optimalizované pro variantu X a nabízí lepší zpětnou vazbu, zejména při jízdě na obtížných přírodních stezkách.

Snadné ladění motoru pomocí konektorů DFI
Pomocí zkratovacích konektorů DFI si mohou jezdci snadno a rychle vybírat ze tří map (standardní, tvrdá, měkká) přednastavených v ECU motocyklu.Úprava nastavení motoru podle podmínek je s konektory DFI u KX velmi jednoduchá. Systém ve stylu "nasaď a jeď " je rychlý, snadný a bez stresu.

Přidaná hodnota varianty "X"
Podmotorový kryt KX a praktický boční stojan jsou součástí standardní výbavy.

Kola a pneumatiky pro verzi "X"
Kola: přední 21” a zadní 18” a pneumatiky typu enduro se dobře hodí pro všechny situace, s nimiž se setkáte při Vašich enduro jízdách.
.003.jpg)
Lehký hliníkový rám
Vyvážený a optimalizovaný rám z modelu KX450 přispívá k nízké hmotnosti, lehké manipulaci a štíhlé ergonomii modelu KX450X.

Hydraulicky ovládaná spojka
Stejně jako u Kawasaki KX450 nabízí i u KX450X hydraulická spojka lepší pocit a přesnost na páčce a tak se snáze ovládá. Vůle páčky u hydraulické spojky je minimální a proto i při maximálním nasazení je ovládání spojky naprosto příkladné a intuitivní.

Kalibrační sada KX F.I. (příslušenství)
Kalibrační ovladač KX F.I. je přenosný ruční kalibrační nástroj umožňuje jezdcům provádět změny v palivových mapách motorů připojením k ECU bez potřeby PC nebo baterie. Tato sada je vybavena sedmi předvolenými palivovými mapami.

Elektrický startér
Elektrický startér usnadňuje nastartování motoru - nyní stačí pouze stisknutí tlačítka.

Nastavitelná ergonomie
Výběr ze čtyř poloh řídítek a dvou poloh stupaček umožňuje jezdcům přizpůsobit si jezdeckou polohu tak, aby vyhovovala velikosti jejich postav a jejich preferencím.
.004.jpg)
Výkonné kotoučové brzdy o velkém průměru
Nové brzdy z KX450 jsou optimalizovany pro KX450X a poskytují silný brzdný výkon a vysokou úroveň kontroly a dávkovatelnosti.

Kontrola startů Launch Control Mode
Včasně předjet své soupeře znamená, že se nebudete muset později propracovávat startovním polem. Tovární režim Kawasaki Launch Control Mode je standardní výbavou, která dává jezdcům výhodu ihned po startu.
- Typ motoru
- Kapalinou chlazený, 4-taktní, jednoválec
- Zdvihový objem
- 449 cm³
- Vrtání x zdvih
- 96 x 62,1 mm
- Kompresní poměr
- 12.5:1
- Ventilový rozvod
- DOHC, 4 ventily
- Palivový systém
- Vstřikování Ø 44 mm x 1
- Zapalování
- Digital DC-CDI
- Způsob starování
- Elektrický
- Mazání
- Tlakové mazání, polosuchá kliková skříň
- Převodovka
- 5 rychlostí
- Sekundární převody
- Utěsněný řetěz
- Primární převodový poměr
- 2.727 (60/22)
- Převodový stupeň 1.
- 1.750 (28/16)
- Převodový stupeň 2.
- 1.412 (24/17)
- Převodový stupeň 3.
- 1.188 (19/16)
- Převodový stupeň 4.
- 1.000 (19/19)
- Převodový stupeň 5.
- 0.875 (21/24)
- Sekundární převodový poměr
- 3.923 (51/13)
- Spojka
- Mokrá lamela
- Brzdy, přední
- Jeden plovoucí 270 mm kotouč. Třmen: 2 pístkový
- Brzdy, zadní
- Jeden 240 mm kotouč. Třmen: 1 pístkový
- Odpružení, přední
- 49 mm obrácená teleskopická vidlice s polohovým nastavením komprese a odskoku a předpětí pružiny.
- Odpružení, zadní
- Nový Uni-Trak s nastavitelným tlumením komprese ve dvojím rozsahu (high/low-speed), nastavitelným komprese, odskoku a nastavitelným předpětím.
- Typ rámu
- Obvodový, hliník
- Stopa
- 120 mm
- Zdvih předního kola
- 305 mm
- Zdvih zadního kola
- 307 mm
- Pneumatika, přední
- 80/100-21 51M
- Pneumatika, zadní
- 120/90-18 65M
- Úhel natočení L/P
- 42° / 42°
- D x Š x V
- 2.185 x 820 x 1.265 mm
- Rozvor
- 1.485 mm
- Světlá výška
- 335 mm
- Objem palivové nádrže
- 6,2 litrů
- Výška sedadla
- 950 mm
- Pohotovostní hmotnost
- 111.6 kg
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.