Tento motocykl není pouhý odstrojený supersport s rovnými řidítky, není to ultra lehká bestie, která si po přidání plynu dělá, co chce a vy se bojíte, co se stane. Z H2 je motorka, na které dáte plný plyn, užíváte si neuvěřitelné zrychlení, smějete se nahlas do helmy a s naprostou jistotou a důvěrou si užíváte až „nadsvětelné“ rychlosti. S lehkostí projíždíte každou zatáčkou tak rychle, jak nikdy předtím a při výjezdu zase naplno... Jinak to nejde. Ta jistota vás pohltí a už nikdy nebudete chtít jinak. Z H2, to je 50let zkušeností, ty nejnovější technologie, přeplňovaný motor s kompresorem a nejdokonalejší elektronika. Začíná nová kapitola naháčů. Kawasaki opět přepisuje dějiny. Svezte se a pochopíte! Z H2 "Z" Serie
Motor
Typ motoru
Kapalinou chlazený, 4-taktní, čtyřválcový řadový, s kompresorem
Vrtání x zdvih
76 x 55 mm
Ventilový rozvod
DOHC, 16 ventilů
Palivový systém
Vstřikování paliva: Ø38 mm x 4 s oválnými škrticími klapkami
Způsob starování
Elektrický
Výkon & Převodovka
Maximální výkon
147,1 kW {200 PS} / 11.000 min
Maximální točivý moment
137 N•m {14 kgf•m} / 8.500 min
Převodový stupeň 1.
3.077 (40/13)
Převodový stupeň 2.
2.471 (42/17)
Převodový stupeň 3.
2.045 (45/22)
Převodový stupeň 4.
1.727 (38/22)
Převodový stupeň 5.
1.524 (32/21)
Převodový stupeň 6.
1.348 (31/23)
Sekundární převodový poměr
2.556 (46/18)
Spojka
Mokrá lamela, manuální
Brzdy & Odpružení
Brzdy, přední
Poloplovoucí 300 mm kotouče. Čtyřpístkový radiální třmen, monoblok.
Brzdy, zadní
Jeden 250 mm kotouč. Třmen: 1 pístkový
Odpružení, přední
41 mm obrácená vidlice s plynulou regulací komprese, odskoku a nastavitelným předpětím pružiny
Odpružení, zadní
Horizontální Back-link, plynový, s plynulým nastavením odskoku a externě nastavitelným předpětí pružiny
Rám & Rozměry
Typ rámu
Příhradový, vysokopevnostní ocel
Zdvih předního kola
120 mm
Zdvih zadního kola
134 mm
Pneumatika, přední
120/70ZR17M/C (58W)
Pneumatika, zadní
190/55ZR17M/C (75W)
Objem palivové nádrže
19 litrů
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.