4 hodnocení

KAWASAKI Z900 SE 2023 Metallic Spark Black

Přivítejte další horkou novinku pro rok 2022 a to Kawasaki Z900 SE! Tato vylepšená varianta velmi oblíbené Z900 odpovídá na požadavky dnešní doby a je nově vybavena velmi kvalitními komponenty a novými funkcemi, které nabízejí soustředěný a sofistikovaný jízdní zážitek. Zadní odpružení Öhlins S46, zesílená zlatá
přední vidlice se širším spektrem nastavení, pancéřové brzdové hadice z nerezové oceli, třmeny Brembo M4.32 s předními brzdovými kotouči též od firmy Brembo, hlavní brzdová pumpa od firmy Nissin a speciální zelené barevné schéma. Ovládněte silnice s nejnovější evolucí tohoto motocyklu! Kawasaki Z900 SE.

Na cestě k nám
Kód: 7929
Značka: Kawasaki
284 900 Kč
Kategorie: Naked
Záruka: 2 roky

Tato vylepšená varianta velmi oblíbené Z900 odpovídá na požadavky dnešní doby a je nově vybavena velmi kvalitními komponenty a novými funkcemi, které nabízejí soustředěný a sofistikovaný jízdní zážitek. Zadní odpružení Öhlins S46, zesílená zlatá
přední vidlice se širším spektrem nastavení, pancéřové brzdové hadice z nerezové oceli, třmeny Brembo M4.32 s předními brzdovými kotouči též od firmy Brembo, hlavní brzdová pumpa od firmy Nissin a speciální zelené barevné schéma. Ovládněte silnice s nejnovější evolucí tohoto motocyklu! Kawasaki Z900 SE.

 

Zadní odpružení Öhlins

Přepracovaná přední vidlice o větším průměru ve zlaté barvě a s větším rozsahem nastavení je doplněna o zadní tlumič Öhlins S46 pro lepší jízdního pohodlí a vynikající pocit přilnavosti a ovladatelnosti. Zadní odpružení je také vybaveno dálkovým seřizovačem předpětí, což usnadňuje úpravu jeho nastavení bez nářadí, aby vyhovovalo tandemové jízdě nebo jízdě se zavazady.

 

Vysoce výkonné brzdy Brembo

Balíček předních brzd složený z komponentů od firmy Brembo nabízí silnější brzdný účinek a přispívá k ještě přesnějšímu ovládání a většímu pohodlí při používání brzd. Přední kotouče Brembo o průměru 300 mm a radiální monoblokové třmeny M4.32 jsou doplněny hlavní brzdovou pumpou od firmy Nissin a toto vše doplňují pancéřové hadice z nerezové oceli, které poskytují větší brzdný výkon a lepší cit při ovládání brzdové páčky.

 

Motor

 

Typ motoru

Kapalinou chlazený, 4-taktní, čtyřválcový řadový

Zdvihový objem

948 cm³

Vrtání x zdvih

73,4 x 56 mm

Kompresní poměr

11.8:1

Ventilový rozvod

DOHC, 16 ventilů

Palivový systém

Vstřikování paliva: Ø 36 mm x 4 s oválnými škrticími klapkami

Způsob starování

Elektrický

Mazání

Tlakové mazání, mokrá kliková skříň

Výkon & Převodovka

Maximální výkon

92,2 kW {125 PS} / 9.500 min

Maximální točivý moment

98,6 N•m {10,1 kgf•m} / 7.700 min

Spotřeba paliva

5,7 l/100 km

CO2 emise

139 g/km

Převodovka

6 rychlostí

Sekundární převody

Utěsněný řetěz

Primární převodový poměr

1.627 (83/51)

Převodový stupeň 1.

2.692 (35/13)

Převodový stupeň 2.

2.059 (35/17)

Převodový stupeň 3.

1.650 (33/20)

Převodový stupeň 4.

1.409 (31/22)

Převodový stupeň 5.

1.222 (33/27)

Převodový stupeň 6.

1.034 (30/29)

Spojka

Mokrá lamela, manuální

Brzdy & Odpružení

Brzdy, přední

Dvojité plovoucí kotouče Brembo ø300 mm (Efektivní průměr: ø270 mm), čtyřpístkový třmen Brembo M4.32

Brzdy, zadní

Jeden 250 mm kotouč. Třmen: 1 pístkový

Odpružení, přední

41 mm obrácená vidlice s nastavitelným odskokem, útlumem a předpětím pružiny

Odpružení, zadní

Horizontální Back-link, plynový tlumič Öhlins S46 s možností nastavení předpětí pružiny a odskoku

Rám & Rozměry

Typ rámu

Příhradový, vysokopevnostní ocel

Stopa

110 mm

Zdvih předního kola

120 mm

Zdvih zadního kola

140 mm

Pneumatika, přední

120/70ZR17M/C (58W)

Pneumatika, zadní

180/55ZR17M/C (73W)

D x Š x V

2.070 x 825 x 1.080 mm

Rozvor

1.455 mm

Světlá výška

145 mm

Objem palivové nádrže

17 litrů

Výška sedadla

820 mm

Pohotovostní hmotnost

210 kg

 

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: