KAWASAKI Z900 SE 2023 Metallic Spark Black
Přivítejte další horkou novinku pro rok 2022 a to Kawasaki Z900 SE! Tato vylepšená varianta velmi oblíbené Z900 odpovídá na požadavky dnešní doby a je nově vybavena velmi kvalitními komponenty a novými funkcemi, které nabízejí soustředěný a sofistikovaný jízdní zážitek. Zadní odpružení Öhlins S46, zesílená zlatá
přední vidlice se širším spektrem nastavení, pancéřové brzdové hadice z nerezové oceli, třmeny Brembo M4.32 s předními brzdovými kotouči též od firmy Brembo, hlavní brzdová pumpa od firmy Nissin a speciální zelené barevné schéma. Ovládněte silnice s nejnovější evolucí tohoto motocyklu! Kawasaki Z900 SE.
Kategorie: | Naked |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Tato vylepšená varianta velmi oblíbené Z900 odpovídá na požadavky dnešní doby a je nově vybavena velmi kvalitními komponenty a novými funkcemi, které nabízejí soustředěný a sofistikovaný jízdní zážitek. Zadní odpružení Öhlins S46, zesílená zlatá
přední vidlice se širším spektrem nastavení, pancéřové brzdové hadice z nerezové oceli, třmeny Brembo M4.32 s předními brzdovými kotouči též od firmy Brembo, hlavní brzdová pumpa od firmy Nissin a speciální zelené barevné schéma. Ovládněte silnice s nejnovější evolucí tohoto motocyklu! Kawasaki Z900 SE.
Zadní odpružení Öhlins
Přepracovaná přední vidlice o větším průměru ve zlaté barvě a s větším rozsahem nastavení je doplněna o zadní tlumič Öhlins S46 pro lepší jízdního pohodlí a vynikající pocit přilnavosti a ovladatelnosti. Zadní odpružení je také vybaveno dálkovým seřizovačem předpětí, což usnadňuje úpravu jeho nastavení bez nářadí, aby vyhovovalo tandemové jízdě nebo jízdě se zavazady.
Vysoce výkonné brzdy Brembo
Balíček předních brzd složený z komponentů od firmy Brembo nabízí silnější brzdný účinek a přispívá k ještě přesnějšímu ovládání a většímu pohodlí při používání brzd. Přední kotouče Brembo o průměru 300 mm a radiální monoblokové třmeny M4.32 jsou doplněny hlavní brzdovou pumpou od firmy Nissin a toto vše doplňují pancéřové hadice z nerezové oceli, které poskytují větší brzdný výkon a lepší cit při ovládání brzdové páčky.
Motor
Typ motoru
Kapalinou chlazený, 4-taktní, čtyřválcový řadový
Zdvihový objem
948 cm³
Vrtání x zdvih
73,4 x 56 mm
Kompresní poměr
11.8:1
Ventilový rozvod
DOHC, 16 ventilů
Palivový systém
Vstřikování paliva: Ø 36 mm x 4 s oválnými škrticími klapkami
Způsob starování
Elektrický
Mazání
Tlakové mazání, mokrá kliková skříň
Výkon & Převodovka
Maximální výkon
92,2 kW {125 PS} / 9.500 min
Maximální točivý moment
98,6 N•m {10,1 kgf•m} / 7.700 min
Spotřeba paliva
5,7 l/100 km
CO2 emise
139 g/km
Převodovka
6 rychlostí
Sekundární převody
Utěsněný řetěz
Primární převodový poměr
1.627 (83/51)
Převodový stupeň 1.
2.692 (35/13)
Převodový stupeň 2.
2.059 (35/17)
Převodový stupeň 3.
1.650 (33/20)
Převodový stupeň 4.
1.409 (31/22)
Převodový stupeň 5.
1.222 (33/27)
Převodový stupeň 6.
1.034 (30/29)
Spojka
Mokrá lamela, manuální
Brzdy & Odpružení
Brzdy, přední
Dvojité plovoucí kotouče Brembo ø300 mm (Efektivní průměr: ø270 mm), čtyřpístkový třmen Brembo M4.32
Brzdy, zadní
Jeden 250 mm kotouč. Třmen: 1 pístkový
Odpružení, přední
41 mm obrácená vidlice s nastavitelným odskokem, útlumem a předpětím pružiny
Odpružení, zadní
Horizontální Back-link, plynový tlumič Öhlins S46 s možností nastavení předpětí pružiny a odskoku
Rám & Rozměry
Typ rámu
Příhradový, vysokopevnostní ocel
Stopa
110 mm
Zdvih předního kola
120 mm
Zdvih zadního kola
140 mm
Pneumatika, přední
120/70ZR17M/C (58W)
Pneumatika, zadní
180/55ZR17M/C (73W)
D x Š x V
2.070 x 825 x 1.080 mm
Rozvor
1.455 mm
Světlá výška
145 mm
Objem palivové nádrže
17 litrů
Výška sedadla
820 mm
Pohotovostní hmotnost
210 kg
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.