3 hodnocení

KAWASAKI Z900 RS SE 2022

Z900RS "SE" TO JE PODVOZEK ÖHLINS A BRZDY BREMBO!

Nová Kawasaki Z900RS SE není jen obyčejný motocykl, je to Váš životní styl. Pokud hledáte moderní klasický motocykl s důrazem na kvalitní zpracování, krásný dobový design, avšak s moderními technickými řešeními a upgrady je Z900RS SE ta správná volba. Kvalitní zadní tlumící jednotka Öhlins, nově nastavené přední odpružení, výkonné radiální brzdy Brembo, originální dobové lakování a další technické i optické detaily tak navazují na legendu sedmdesátých let, dnes už kultovní tehdejší Kawasaki Z1. Kawasaki Z900RS SE - legenda je zpět!

Objednáno
Kód: 1515
Značka: Kawasaki
354 900 Kč
Kategorie: Modern Classic
Záruka: 2 roky

Nová Kawasaki Z900RS SE není jen obyčejný motocykl, je to Váš životní styl. Pokud hledáte moderní klasický motocykl s důrazem na kvalitní zpracování, krásný dobový design, avšak s moderními technickými řešeními a upgrady je Z900RS SE ta správná volba. Kvalitní zadní tlumící jednotka Öhlins, nově nastavené přední odpružení, výkonné radiální brzdy Brembo, originální dobové lakování a další technické i optické detaily tak navazují na legendu sedmdesátých let, dnes už kultovní tehdejší Kawasaki Z1. Kawasaki Z900RS SE - legenda je zpět!

 

Motor
Typ motoru  Kapalinou chlazený, 4-taktní, čtyřválcový řadový
Zdvihový objem  948 cm³
Vrtání x zdvih  73,4 x 56 mm
Kompresní poměr  10.8:1
Ventilový rozvod  DOHC, 16 ventilů
Palivový systém  Vstřikování: Ø 36 mm x 4 s duální škrtící klapkou
Způsob starování  Elektrický
Mazání  Tlakové mazání, mokrá kliková skříň
 
Výkon & Převodovka
Maximální výkon  82 kW {111 PS} / 8.500 min
Maximální točivý moment  98,5 N•m {10 kgf•m} / 6.500 min
Spotřeba paliva  5,2 l/100 km
CO2 emise  124 g/km
Převodovka  6 rychlostí
Sekundární převod  Utěsněný řetěz
Primární převodový poměr  1.627 (83/51)
Převodový stupeň 1.  2.917 (35/12)
Převodový stupeň 2.  2.059 (35/17)
Převodový stupeň 3.  1.650 (33/20)
Převodový stupeň 4.  1.409 (31/22)
Převodový stupeň 5.  1.222 (33/27)
Převodový stupeň 6.  0.967 (29/30)
Sekundární převodový poměr  2.800 (42/15)
Spojka  Mokrá lamela
 
Brzdy & Odpružení
Brzdy, přední  Ø kotoučů 300 mm, 4 pístkové radiální monoblokové třmeny, radiální pumpa
Brzdy, zadní  Ø kotouče 250 mm. jednopístkový třmen
Odpružení, zadní  Horizontální Back-link, útlum

 

Rám & Rozměry
Typ rámu  Příhradový, vysokopevnostní ocel
Stopa  98 mm
Zdvih předního kola  120 mm
Zdvih zadního kola  140 mm
Pneumatika, přední  120/70ZR17 M/C (58W)
Pneumatika, zadn  180/55ZR17 M/C (73W)
Úhel natočení L/P  33° / 33°
Úhel natočení L/P  33° / 33°
D x Š x V  2.100 x 865 x 1.150 mm
Rozvor  1.470 mm
Světlá výška  130 mm
Objem palivové nádrže  17 litrů
Výška sedadla  835 mm
Pohotovostní hmotnost  215 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: