KAWASAKI Z900 RS SE 2022
Z900RS "SE" TO JE PODVOZEK ÖHLINS A BRZDY BREMBO!
Nová Kawasaki Z900RS SE není jen obyčejný motocykl, je to Váš životní styl. Pokud hledáte moderní klasický motocykl s důrazem na kvalitní zpracování, krásný dobový design, avšak s moderními technickými řešeními a upgrady je Z900RS SE ta správná volba. Kvalitní zadní tlumící jednotka Öhlins, nově nastavené přední odpružení, výkonné radiální brzdy Brembo, originální dobové lakování a další technické i optické detaily tak navazují na legendu sedmdesátých let, dnes už kultovní tehdejší Kawasaki Z1. Kawasaki Z900RS SE - legenda je zpět!
Kategorie: | Modern Classic |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Nová Kawasaki Z900RS SE není jen obyčejný motocykl, je to Váš životní styl. Pokud hledáte moderní klasický motocykl s důrazem na kvalitní zpracování, krásný dobový design, avšak s moderními technickými řešeními a upgrady je Z900RS SE ta správná volba. Kvalitní zadní tlumící jednotka Öhlins, nově nastavené přední odpružení, výkonné radiální brzdy Brembo, originální dobové lakování a další technické i optické detaily tak navazují na legendu sedmdesátých let, dnes už kultovní tehdejší Kawasaki Z1. Kawasaki Z900RS SE - legenda je zpět!
- Typ motoru Kapalinou chlazený, 4-taktní, čtyřválcový řadový
- Zdvihový objem 948 cm³
- Vrtání x zdvih 73,4 x 56 mm
- Kompresní poměr 10.8:1
- Ventilový rozvod DOHC, 16 ventilů
- Palivový systém Vstřikování: Ø 36 mm x 4 s duální škrtící klapkou
- Způsob starování Elektrický
- Mazání Tlakové mazání, mokrá kliková skříň
- Maximální výkon 82 kW {111 PS} / 8.500 min
- Maximální točivý moment 98,5 N•m {10 kgf•m} / 6.500 min
- Spotřeba paliva 5,2 l/100 km
- CO2 emise 124 g/km
- Převodovka 6 rychlostí
- Sekundární převod Utěsněný řetěz
- Primární převodový poměr 1.627 (83/51)
- Převodový stupeň 1. 2.917 (35/12)
- Převodový stupeň 2. 2.059 (35/17)
- Převodový stupeň 3. 1.650 (33/20)
- Převodový stupeň 4. 1.409 (31/22)
- Převodový stupeň 5. 1.222 (33/27)
- Převodový stupeň 6. 0.967 (29/30)
- Sekundární převodový poměr 2.800 (42/15)
- Spojka Mokrá lamela
- Brzdy, přední Ø kotoučů 300 mm, 4 pístkové radiální monoblokové třmeny, radiální pumpa
- Brzdy, zadní Ø kotouče 250 mm. jednopístkový třmen
- Odpružení, zadní Horizontální Back-link, útlum
- Typ rámu Příhradový, vysokopevnostní ocel
- Stopa 98 mm
- Zdvih předního kola 120 mm
- Zdvih zadního kola 140 mm
- Pneumatika, přední 120/70ZR17 M/C (58W)
- Pneumatika, zadn 180/55ZR17 M/C (73W)
- Úhel natočení L/P 33° / 33°
- Úhel natočení L/P 33° / 33°
- D x Š x V 2.100 x 865 x 1.150 mm
- Rozvor 1.470 mm
- Světlá výška 130 mm
- Objem palivové nádrže 17 litrů
- Výška sedadla 835 mm
- Pohotovostní hmotnost 215 kg
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.