2 hodnocení

KAWASAKI KX250X vč. SPZ 2022

Osvědčená technologie závodních strojů řady KX je nyní maximálně vyladěna pro off-road soutěže. Zcela nový model KX250X je záměrně navržen tak, aby zvládl všechny náročné terénní podmínky. Tento stroj poskytuje mnoho výhod pro jízdu v čele závodů, bez ohledu na to, jak technický terén je, vždy se můžete spolehnout na svou KX250X... Motocykl má výkonný, vysokootáčkový 4 taktní motor o obsahu 249 ccm, odpružení řady X připravené na závody, kola - přední 21" / zadní 18", terénní pneumatiky, ochranný podmotorový kryt a praktický boční stojan.

 

Skladem
Kód: 965
Značka: Kawasaki
239 900 Kč
Kategorie: Enduro
Záruka: 2 roky

Osvědčená technologie závodních strojů řady KX je nyní maximálně vyladěna pro off-road soutěže. Zcela nový model KX250X je záměrně navržen tak, aby zvládl všechny náročné terénní podmínky. Tento stroj poskytuje mnoho výhod pro jízdu v čele závodů, bez ohledu na to, jak technický terén je, vždy se můžete spolehnout na svou KX250X... Motocykl má výkonný, vysokootáčkový 4 taktní motor o obsahu 249 ccm, odpružení řady X připravené na závody, kola - přední 21" / zadní 18", terénní pneumatiky, ochranný podmotorový kryt a praktický boční stojan.

  

Motor

 

Typ motoru
Kapalinou chlazený, 4-taktní, jednoválec
Zdvihový objem
249 cm³
Vrtání x zdvih
78 x 52,2 mm
Kompresní poměr
14.1:1
Ventilový rozvod
DOHC, 4 ventily
Palivový systém
Vstřikování paliva: Ø 43 mm x 1 (Keihin) s duálním vstřikováním
Zapalování
Digital DC-CDI
Způsob starování
Elektrický
Mazání
Tlakové mazání, polosuchá kliková skříň

 

Převodovka
 
Převodovka
5 rychlostí
Sekundární převody
Řetěz
Primární převodový poměr
3.350 (67/20)
Převodový stupeň 1.
2.154 (28/13)
Převodový stupeň 2.
1.733 (26/15)
Převodový stupeň 3.
1.438 (23/16)
Převodový stupeň 4.
1.235 (21/17)
Převodový stupeň 5.
1.045 (23/22)
Sekundární převodový poměr
3.923 (51/13)
Spojka
Mokrá lamela, manuální

 

Brzdy & Odpružení
 
Brzdy, přední
Jeden plovoucí 270 mm kotouč. Třmen: 2 pístkový
Brzdy, zadní
Jeden 240 mm kotouč. Třmen: 1 pístkový
Odpružení, přední
48 mm obrácená teleskopická vidlice se samostatnou přední funkcí (SFF) Typ 2. Tlumení komprese: 22-polohové. Tlumení odskoku: 20-polohové. Předpětí pružiny: 40-polohové.
Odpružení, zadní
Uni-Trak. Nastavení komprese: 19-polohové (nízká rychlost), 4 otáčky (vysoká rychlost). Nastavení odskoku: 22-polohové, Předpětí pružiny: plně nastavitelné.

 

Rám & Rozměry
 
Typ rámu
Obvodový, hliník
Stopa
123 mm
Zdvih předního kola
314 mm
Zdvih zadního kola
316 mm
Pneumatika, přední
80/100-21 51M
Pneumatika, zadní
110/100-18 64M
Úhel natočení L/P
42° / 42°
D x Š x V
2.170 x 820 x 1.260 mm
Rozvor
1.480 mm
Světlá výška
330 mm
Objem palivové nádrže
6,2 litrů
Výška sedadla
945 mm
Pohotovostní hmotnost
104.7 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení