1 hodnocení

KAWASAKI KX450X 2022

Pokud jde o motocykly řady KX, všechny mají vítězství v genech. Zcela nový "cross-country" motocykl KX450X je poháněn vpřed technologií, která pochází z odkazu šampionů a je vyladěna tak, aby zvládla i ten nejnáročnější terén. Získejte terénní výhodu na stroji postaveném od základu tak, aby jezdil před ostatními. Motocykl má výkonný čtyřtaktní motor o objemu 449 ccm, odpružení řady X připravené na závody, kola - přední 21" / zadní 18", terénní pneumatiky, ochranný podmotorový kryt a  praktický boční stojan.

Objednáno
Kód: 1821
Značka: Kawasaki
229 900 Kč
Kategorie: Enduro
Záruka: 2 roky

Pokud jde o motocykly řady KX, všechny mají vítězství v genech. Zcela nový "cross-country" motocykl KX450X je poháněn vpřed technologií, která pochází z odkazu šampionů a je vyladěna tak, aby zvládla i ten nejnáročnější terén. Získejte terénní výhodu na stroji postaveném od základu tak, aby jezdil před ostatními. Motocykl má výkonný čtyřtaktní motor o objemu 449 ccm, odpružení řady X připravené na závody, kola - přední 21" / zadní 18", terénní pneumatiky, ochranný podmotorový kryt a  praktický boční stojan.

 

Štíhlá a ergonomická stavba stroje

Štíhlá a ergonomická stavba stroje

Štíhlá stavba stroje s plošším sedadlem a nádrží umožňuje jezdci za jízdy nerušený pohyb a vynikající kontrolu nad motocyklem ve všech jízdních situacích.

Vysoce výkonné závodní odpružení

Vysoce výkonné závodní odpružení

Vysoce výkonné odpružení pochází přímo z motocyklu KX450. Nastavení pružin a tlumení je optimalizované pro variantu X a nabízí lepší zpětnou vazbu, zejména při jízdě na obtížných přírodních stezkách.

Snadné ladění motoru pomocí konektorů DFI

Snadné ladění motoru pomocí konektorů DFI

Pomocí zkratovacích konektorů DFI si mohou jezdci snadno a rychle vybírat ze tří map (standardní, tvrdá, měkká) přednastavených v ECU motocyklu.Úprava nastavení motoru podle podmínek je s konektory DFI u KX velmi jednoduchá. Systém ve stylu "nasaď a jeď " je rychlý, snadný a bez stresu.

Přidaná hodnota varianty "X"

Přidaná hodnota varianty "X"

Podmotorový kryt KX a praktický boční stojan jsou součástí standardní výbavy.

Kola a pneumatiky pro verzi "X"

Kola a pneumatiky pro verzi "X"

Kola: přední 21” a zadní 18” a pneumatiky typu enduro se dobře hodí pro všechny situace, s nimiž se setkáte při Vašich enduro jízdách.

Lehký hliníkový rám

Lehký hliníkový rám

Vyvážený a optimalizovaný rám z modelu KX450 přispívá k nízké hmotnosti, lehké manipulaci a štíhlé ergonomii modelu KX450X.

Hydraulicky ovládaná spojka

Hydraulicky ovládaná spojka

Stejně jako u Kawasaki KX450 nabízí i u KX450X hydraulická spojka lepší pocit a přesnost na páčce a tak se snáze ovládá. Vůle páčky u hydraulické spojky je minimální a proto i při maximálním nasazení je ovládání spojky naprosto příkladné a intuitivní.

Kalibrační sada KX F.I. (příslušenství)

Kalibrační sada KX F.I. (příslušenství)

Kalibrační ovladač KX F.I. je přenosný ruční kalibrační nástroj umožňuje jezdcům provádět změny v palivových mapách motorů připojením k ECU bez potřeby PC nebo baterie. Tato sada je vybavena sedmi předvolenými palivovými mapami.

 

Elektrický startér

Elektrický startér

Elektrický startér usnadňuje nastartování motoru - nyní stačí pouze stisknutí tlačítka.

Nastavitelná ergonomie

Nastavitelná ergonomie

Výběr ze čtyř poloh řídítek a dvou poloh stupaček umožňuje jezdcům přizpůsobit si jezdeckou polohu tak, aby vyhovovala velikosti jejich postav a jejich preferencím.

Výkonné kotoučové brzdy o velkém průměru

Výkonné kotoučové brzdy o velkém průměru

Nové brzdy z KX450 jsou optimalizovany pro KX450X a poskytují silný brzdný výkon a vysokou úroveň kontroly a dávkovatelnosti.

Kontrola startů Launch Control Mode

Kontrola startů Launch Control Mode

Včasně předjet své soupeře znamená, že se nebudete muset později propracovávat startovním polem. Tovární režim Kawasaki Launch Control Mode je standardní výbavou, která dává jezdcům výhodu ihned po startu.

 

Motor
Typ motoru
Kapalinou chlazený, 4-taktní, jednoválec
Zdvihový objem
449 cm³
Vrtání x zdvih
96 x 62,1 mm
Kompresní poměr
12.5:1
Ventilový rozvod
DOHC, 4 ventily
Palivový systém
Vstřikování Ø 44 mm x 1
Zapalování
Digital DC-CDI
Způsob starování
Elektrický
Mazání
Tlakové mazání, polosuchá kliková skříň
 
Převodovka
Převodovka
5 rychlostí
Sekundární převody
Utěsněný řetěz
Primární převodový poměr
2.727 (60/22)
Převodový stupeň 1.
1.750 (28/16)
Převodový stupeň 2.
1.412 (24/17)
Převodový stupeň 3.
1.188 (19/16)
Převodový stupeň 4.
1.000 (19/19)
Převodový stupeň 5.
0.875 (21/24)
Sekundární převodový poměr
3.923 (51/13)
Spojka
Mokrá lamela
 
Brzdy & Odpružení
Brzdy, přední
Jeden plovoucí 270 mm kotouč. Třmen: 2 pístkový
Brzdy, zadní
Jeden 240 mm kotouč. Třmen: 1 pístkový
Odpružení, přední
49 mm obrácená teleskopická vidlice s polohovým nastavením komprese a odskoku a předpětí pružiny.
Odpružení, zadní
Nový Uni-Trak s nastavitelným tlumením komprese ve dvojím rozsahu (high/low-speed), nastavitelným komprese, odskoku a nastavitelným předpětím.
 
Rám & Rozměry
 
Typ rámu
Obvodový, hliník
Stopa
120 mm
Zdvih předního kola
305 mm
Zdvih zadního kola
307 mm
Pneumatika, přední
80/100-21 51M
Pneumatika, zadní
120/90-18 65M
Úhel natočení L/P
42° / 42°
D x Š x V
2.185 x 820 x 1.265 mm
Rozvor
1.485 mm
Světlá výška
335 mm
Objem palivové nádrže
6,2 litrů
Výška sedadla
950 mm
Pohotovostní hmotnost
111.6 kg

 
 
 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné