Neohodnoceno

KAWASAKI Ninja 650 2022 Pearl Robotic White

„Style, Fun and Easy“ – přesně toto heslo dokonale platí o nové, skvěle ovladatelné Ninje 650, která je nyní designována s ostřejšími rysy svých kapotáží. Je osazena nově naladěným dvouválcovým řadovým motorem o objemu 649 ccm se silným zátahem ve středním pásmu otáček. Uvolněná jízdní pozice, točivý motor, hravý podvozek a silné brzdy zaručují zábavnou sportovní jízdu. Sportovní styl dále zvýrazňují dvojité LED světlomety a barevný TFT přístrojový panel.

Objednáno
Kód: 7935
Značka: Kawasaki
204 900 Kč
Kategorie: Supersport & Sport

„Style, Fun and Easy“ – přesně toto heslo dokonale platí o nové, skvěle ovladatelné Ninje 650, která je nyní designována s ostřejšími rysy svých kapotáží. Je osazena nově naladěným dvouválcovým řadovým motorem o objemu 649 ccm se silným zátahem ve středním pásmu otáček. Uvolněná jízdní pozice, točivý motor, hravý podvozek a silné brzdy zaručují zábavnou sportovní jízdu. Sportovní styl dále zvýrazňují dvojité LED světlomety a barevný TFT přístrojový panel.

 

VYBERTE SI Z NABÍDKY NAŠICH ZVÝHODNĚNÝCH SPECIELNÍCH EDICÍ

 

Ninja 650 Performance má navíc oproti standardní verzi kouřové plexisklo, stylový gelový tankpad, s motocyklem barevně sladěný kryt sedadla spolujezdce a o sportovní zvuk a styl se postará kompletní výfukový systém Akrapovič.

 

Ninja 650 Sport má navíc oproti standardní verzi kouřové plexisklo, stylový gelový tankpad a s motocyklem barevně sladěný kryt sedadla spolujezdce.

 

Ninja 650 Tourer je na rozdíl od základní verze vybavena navíc nylonovými bočními kufry o celkovém objemu 28 litrů, originálními padacími protektory, vyšším turistickým plexisklem a stylovým tankpadem v kombinaci s dvěma kneepady, což dohromady zajistí vetší pohodlí nejen na dlouhých cestách.

 

Ninja 650 Urban je na rozdíl od základní verze doplněna o horní kufr (topcase) o objemu 30 litrů.

 

Motor

Typ motoru
Kapalinou chlazený, 4-taktní, dvouválcový, paralelní 
Zdvihový objem
649 cm³
Vrtání x zdvih
83 x 60 mm
Kompresní poměr
10.8:1
Ventilový rozvod
DOHC, 8 ventilů
Palivový systém
Vstřikování paliva: Ø 36 mm x 2 s dvojitou škrticí klapkou
Způsob starování
Elektrický
Mazání
Tlakové mazání, polosuchá kliková skříň

Výkon & Převodovka

Maximální výkon
50,2 kW {68 PS} / 8.000 min
Maximální točivý moment
64 N•m {6,5 kgf•m} / 6.700 min
CO2 emise
107 g/km
Převodovka
6 rychlostí
Sekundární převody
Utěsněný řetěz
Primární převodový poměr
2.095 (88/42)
Převodový stupeň 1.
2.438 (39/16)
Převodový stupeň 2.
1.714 (36/21)
Převodový stupeň 3.
1.333 (32/24)
Převodový stupeň 4.
1.111 (30/27)
Převodový stupeň 5.
0.966 (28/29)
Převodový stupeň 6.
0.852 (23/27)
Sekundární převodový poměr
3.067 (46/15)
Spojka
Mokrá lamela, manuální

Brzdy & Odpružení

Brzdy, přední
Poloplovoucí kotouče 300 mm. Dvoupístkový třmen
Brzdy, zadní
Jeden 220 mm (tl.5 mm) kotouč. Jednopístkový třmen, Tokico
Odpružení, přední
41 mm teleskopická vidlice
Odpružení, zadní
Horizontální Back-link s možností nastavení předpětí

Rám & Rozměry

Typ rámu
Příhradový, vysokopevnostní ocel
Stopa
100 mm
Zdvih předního kola
125 mm
Zdvih zadního kola
130 mm
Pneumatika, přední
120/70ZR17M/C (58W)
Pneumatika, zadní
160/60ZR17M/C (69W)
D x Š x V
2.055 x 740 x 1.145 mm
Rozvor
1.410 mm
Světlá výška
130 mm
Objem palivové nádrže
15 litrů
Výška sedadla
790 mm
Pohotovostní hmotnost
193 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: