Neohodnoceno

NinjaH2 SX SE

Nová Kawasaki Ninja H2 SX přichází v roce 2022 jako ten nejpokročilejší Sport Tourer od Kawasaki. Tento motocykl se vyznačuje promyšleným spojením těch nejnovějších technologických standardů, obrovského výkonu, skvělého podvozku a maximálního jízdního komfortu. Nově přichází speciální elektronické funkce, jako například radarem řízený systém ARAS, který ovládá adaptivní tempomat, a také detekci mrtvého úhlu v zrcátkách. Do nového 6,5” barevného TFT přístrojového panelu je integrován nový informační systém nazvaný Kawasaki SPIN. Zažijte vzrušení z jedinečného přeplňovaného motoru, který je ideální k dalkovému cestování, ale i pro každodenní ježdění. Ninja H2 SX SE má navíc brzdy Brembo a elektronický semi-aktivní podvozek s technologií Skyhook.

Objednáno
Kód: 2142
Značka: Kawasaki
679 900 Kč
Kategorie: Sport Tourer

Nová Kawasaki Ninja H2 SX přichází v roce 2022 jako ten nejpokročilejší Sport Tourer od Kawasaki. Tento motocykl se vyznačuje promyšleným spojením těch nejnovějších technologických standardů, obrovského výkonu, skvělého podvozku a maximálního jízdního komfortu. Nově přichází speciální elektronické funkce, jako například radarem řízený systém ARAS, který ovládá adaptivní tempomat, a také detekci mrtvého úhlu v zrcátkách. Do nového 6,5” barevného TFT přístrojového panelu je integrován nový informační systém nazvaný Kawasaki SPIN. Zažijte vzrušení z jedinečného přeplňovaného motoru, který je ideální k dalkovému cestování, ale i pro každodenní ježdění. Ninja H2 SX SE má navíc brzdy Brembo a elektronický semi-aktivní podvozek s technologií Skyhook.

 

Motor

Typ motoru
Kapalinou chlazený, 4-taktní, čtyřválcový řadový, s kompresorem
Zdvihový objem
998 cm³
Vrtání x zdvih
76 x 55 mm
Kompresní poměr
11.2:1
Ventilový rozvod
DOHC, 16 ventilů
Palivový systém
Vstřikování paliva: Ø 40 mm x 4 s duálním vstřikováním
Způsob starování
Elektrický
Mazání
Tlakové mazání, mokrá kliková skříň s olejovým chladičem

Výkon & Převodovka

Maximální výkon
147,1 kW {200 PS} / 11.000 min
Maximální točivý moment
137,3 N•m {14 kgf•m} / 9.500 min
Spotřeba paliva
5,4 l/100 km
CO2 emise
122 g/km
Převodovka
6 rychlostí, dog-ring
Sekundární převody
Utěsněný řetěz
Primární převodový poměr
1.480 (74/50)
Převodový stupeň 1.
3.077 (40/13)
Převodový stupeň 2.
2.429 (34/14)
Převodový stupeň 3.
2.045 (45/22)
Převodový stupeň 4.
1.727 (38/22)
Převodový stupeň 5.
1.524 (32/21)
Převodový stupeň 6.
1.348 (31/23)
Spojka
Mokrá lamela, manuální
 

Brzdy & Odpružení

Brzdy, přední
Dual semi-floating 320 mm discs. Caliper: Dual radial-mount, Brembo Stylema monobloc, opposed 4-piston
Brzdy, zadní
Single 250 mm disc. Caliper: 2-piston
Odpružení, přední
ø43 mm inverted fork with KECS-controlled rebound and compression damping, manual spring preload adjustability, and top-out springs
Odpružení, zadní
New Uni Trak, BFRC lite gas-charged shock with piggyback reservoir, KECS-controlled compression and rebound damping, and electronically adjustable spring preload

Rám & Rozměry

Typ rámu
Příhradový, vysokopevnostní ocel s montážní deskou na kyvné vidlici
Stopa
103 mm
Zdvih předního kola
120 mm
Zdvih zadního kola
139 mm
Pneumatika, přední
120/70ZR17M/C (58W)
Pneumatika, zadní
190/55ZR17M/C (75W)
D x Š x V
2.175 x 790 x 1.260 mm
Rozvor
1.480 mm
Světlá výška
130 mm
Objem palivové nádrže
19 litrů
Výška sedadla
835 mm
Pohotovostní hmotnost
267 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné