KAWASAKI VERSYS 1000 S Emerald Blazed Green 2022
Na jakékoliv cestě Vám Versys 1000 nabídne maximální jízdní požitek. Ať už jezdíte sami či ve dvou, okolo komína, nebo kolem světa, unikátní kombinace živého řadového čtyřválce a skvěle ovladatelného podvozku Vám předepíše recept na skvělou zábavu. Přidejte vzpřímenou jízdní pozici a získáte ideální univerzální motocykl na každý den. Nově si můžete vybrat dokonce ze 3 variant tohoto motocyklu: Standardní Versys 1000, Versys 1000 S, nebo SE. Versys 1000 má
full LED osvětlení, elektronický tempomat, nastavitelné výkonové módy, quickshifter, kontrolu trakce a další elektronické asistenty.
Kategorie: | Adventure Tourer |
---|
full LED osvětlení, elektronický tempomat, nastavitelné výkonové módy, quickshifter, kontrolu trakce a další elektronické asistenty.
VYBERTE SI Z NABÍDKY NAŠICH ZVÝHODNĚNÝCH SPECIELNÍCH EDICÍ
Versys 1000 S Tourer je na rozdíl od základní verze vybavena navíc bočními kufry s jednoduchou montáží a tankpadem stylizovaným speciálně pro Versys 1000 S.
Versys 1000 S Tourer Plus je na rozdíl od základní verze vybavena navíc bočními kufry s jednoduchou montáží, tankpadem stylizovaným speciálně pro Versys 1000 S a přídavné mlhové LED reflektory.
Versys 1000 S Grand Tourer je na rozdíl od základní verze vybavena navíc bočními kufry s jednoduchou montáží, tankpadem stylizovaným speciálně pro Versys 1000 S, přídavné mlhové LED reflektory, horní kufr (Topcase) o objemu 47 litrů, padací protektory (slidery) a univerzální držák GPS navigace.
- Typ motoru
- Kapalinou chlazený, 4-taktní, čtyřválcový řadový
- Zdvihový objem
- 1.043 cm³
- Vrtání x zdvih
- 77 x 56 mm
- Kompresní poměr
- 10.3:1
- Ventilový rozvod
- DOHC, 16 ventilů
- Palivový systém
- Vstřikování paliva: 38 mm x 4 (Keihin) s oválnými škrticími klapkami
- Zapalování
- Digital
- Způsob starování
- Elektrický
- Mazání
- Tlakové mazání, mokrá kliková skříň
- Maximální výkon
- 88,2 kW {120 PS} / 9.000 min
- Maximální točivý moment
- 102 N•m {10,4 kgf•m} / 7.500 min
- CO2 emise
- 128 g/km
- Převodovka
- 6 rychlostí
- Sekundární převody
- Utěsněný řetěz
- Primární převodový poměr
- 1.627 (83/51)
- Převodový stupeň 1.
- 2.692 (35/13)
- Převodový stupeň 2.
- 1.950 (39/20)
- Převodový stupeň 3.
- 1.529 (26/17)
- Převodový stupeň 4.
- 1.304 (30/23)
- Převodový stupeň 5.
- 1.136 (25/22)
- Převodový stupeň 6.
- 0.958 (23/24)
- Sekundární převodový poměr
- 2.867 (43/15)
- Spojka
- Mokrá lamela, manuální
- Brzdy, přední
- Plovoucí kotouče 310 mm. Čtyřpístkový radiální monoblokový třmen.
- Brzdy, zadní
- Jeden 250 mm kotouč. Třmen: 1 pístkový
- Odpružení, přední
- ø43 mm obrácená vidlice s nastavením odskoku, komprese i předpětí
- Odpružení, zadní
- Horizontalní Back-link, plně nastavitelný
- Typ rámu
- Dvojitý trubkový, hliníkový
- Stopa
- 106 mm
- Zdvih předního kola
- 150 mm
- Zdvih zadního kola
- 152 mm
- Pneumatika, přední
- 120/70ZR17M/C (58W)
- Pneumatika, zadní
- 180/55ZR17M/C (73W)
- Úhel natočení L/P
- 34° / 34°
- D x Š x V
- 2.270 x 950 x 1.490 | 1,530 výška plexi mm
- Rozvor
- 1.520 mm
- Světlá výška
- 150 mm
- Objem palivové nádrže
- 21 litrů
- Výška sedadla
- 840 mm
- Pohotovostní hmotnost
- 257 kg
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.