Neohodnoceno

KAWASAKI W800 2022

Kawasaki W800 odkazuje na původní legendární Kawasaki W1 a přináší zážitek z jízdy, jako byl na tehdejších motocyklech vyrobených v 60. až 70. letech. Zachovává si i dnes svůj legendární motor s královskou hřídelí. Velmi kvalitní dílenské zpracování je vidět v každém detailu. Stačí natartovat a rozjet se a ihned uslyšíte krásný zvuk motoru a zajisté Vás překvapí i parádní ovladatelnost a skvěle dávkovatelné brzdy. Jen si tak jedete a kocháte se krajinou tak, jak na žádné jiné motorce z dnešní doby...

Objednáno
Kód: 1527
Značka: Kawasaki
254 900 Kč
Kategorie: Modern Classic

Kawasaki W800 odkazuje na původní legendární Kawasaki W1 a přináší zážitek z jízdy, jako byl na tehdejších motocyklech vyrobených v 60. až 70. letech. Zachovává si i dnes svůj legendární motor s královskou hřídelí. Velmi kvalitní dílenské zpracování je vidět v každém detailu. Stačí natartovat a rozjet se a ihned uslyšíte krásný zvuk motoru a zajisté Vás překvapí i parádní ovladatelnost a skvěle dávkovatelné brzdy. Jen si tak jedete a kocháte se krajinou tak, jak na žádné jiné motorce z dnešní doby...

 

Kultovní motor s královskou hřídelí

Spolehlivý kultovní řadový dvouválec o objemu 773 ccm je vybaven královskou hřídelí, což naprostá klasika, kterou v této podobě dnes nenaleznete na žádném jiném motocyklu než u Kawasaki W800.

 

Úžasný zvuk

Dvé koncovky výfuků u motocyklu Kawasaki W800 byly naladěny tak, aby vynikl charakteristický zvuk královské hřídele, tak jako to bylo u všech legendárních W modelů od Kawasaki. Při každém otočení rukojetí plynu budete odměněni krásným lahodným zvukem, který zrychlí tep každému nadšenci do klasických motocyklů.

 

Tradiční klasické budíky

Klasický ručičkový (analogový) rychloměr a otáčkoměr je doplněn jednoduchým a nenápadným LCD displejem.

 

Uvolněná jízdní pozice a klasická řidítka

Kawasaki W800 má klasickou vzpřímenou jízdní pozici tak jak ji známe od všech jejích  předchůdců počínaje Kawasaki W1 až po aktuální W800.

 

Centrální stojan

Centrální stojan je součástí standardní výbavy tohoto motocyklu a zajišťuje bezpečné a stabilní postavení motocyklu na rovné ploše a usnadňuje také jeho údržbu.

 

Kulatý klasický LED světlomet

Kombinací retra a moderního designu vznikl velký klasický LED světlomet o průměru 170 mm, který vrhá před motocykl jasné bílé světlo a zajistí, že noc se před Vámi promění v den. Je vybaven šesti komorami (čtyři pro potkávací světla, dvě pro dálková). Ke klasickému designu přispívají detaily jako je konvexní čočka a chromovaná obroučka světlometu.

 

Nízké sedadlo

Dlouhé ploché sedadlo nabízí dostatek prostoru pro řidiče a spolujezdce. Celkový design prošívání i lem kolem okraje sedadla přispívá k retro vzhledu.

 

Smyslně tvarovaná nádrž

Smyslně tvarovaná nádrž a kvalitní perleťový lak přispívají k dokonalé eleganci motocyklu Kawasaki W800.

 

Drátěná kola

Pro zdokonalení retro stylu tohoto krásného klasického motocyklu, je přední i zadní kolo klasické s drátěným výpletem. Vpředu je použito 19ti palcové kolo.

 

Klasické kulaté blinkry

Ke klasickému retro vzhledu přispívají také kulaté chromované blinkry s oranžovými sklíčky.

 

Motor
Typ motoru  Vzduchem chlazený, 4-taktní, dvouválcový, vertikální
Zdvihový objem  773 cm³
Vrtání x zdvih  77 x 83 mm
Kompresní poměr  8.4:1
Ventilový rozvod  OHC, 8 ventilů
Palivový systém  Vstřikování paliva: Ø 34 mm x 2 se škrticími klapkami
Zapalován  Digital
Způsob starování  Elektrický
Mazání  Tlakové mazání, mokrá kliková skříň
 
Výkon & Převodovka
Maximální výkon  35 kW {48 PS} / 6.000 min
Maximální točivý moment  62,9 N•m {6,4 kgf•m} / 4.800 min
Převodovka  5 rychlostí
Sekundární převody  Utěsněný řetěz
Primární převodový poměr  2.095 (88/42)
Převodový stupeň 1.  2.353 (40/17)
Převodový stupeň 2.  1.591 (35/22)
Převodový stupeň 3.  1.240 (31/25)
Převodový stupeň 4.  1.000 (28/28)
Převodový stupeň 5.  0.852 (23/27)
Sekundární převodový poměr  2.467 (37/15)
Spojka  Mokrá lamela, manuální

 

Brzdy & Odpružení

Brzdy, přední  Průměr kotouče 320 mm, dvoupístový třmen
Brzdy, zadní  Průměr kotouče 270mm, dvoupístový třmen
Odpružení, přední  41 mm teleskopická vidlice
Odpružení, zadní  Dva tlumiče s možností nastavení předpětí pružiny

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: