Spolehlivý kultovní řadový dvouválec o objemu 773 ccm je vybaven královskou hřídelí, což naprostá klasika, kterou v této podobě dnes nenaleznete na žádném jiném motocyklu než u Kawasaki W800.
KAWASAKI W800 2022
Kawasaki W800 odkazuje na původní legendární Kawasaki W1 a přináší zážitek z jízdy, jako byl na tehdejších motocyklech vyrobených v 60. až 70. letech. Zachovává si i dnes svůj legendární motor s královskou hřídelí. Velmi kvalitní dílenské zpracování je vidět v každém detailu. Stačí natartovat a rozjet se a ihned uslyšíte krásný zvuk motoru a zajisté Vás překvapí i parádní ovladatelnost a skvěle dávkovatelné brzdy. Jen si tak jedete a kocháte se krajinou tak, jak na žádné jiné motorce z dnešní doby...
Kategorie: | Modern Classic |
---|
Kawasaki W800 odkazuje na původní legendární Kawasaki W1 a přináší zážitek z jízdy, jako byl na tehdejších motocyklech vyrobených v 60. až 70. letech. Zachovává si i dnes svůj legendární motor s královskou hřídelí. Velmi kvalitní dílenské zpracování je vidět v každém detailu. Stačí natartovat a rozjet se a ihned uslyšíte krásný zvuk motoru a zajisté Vás překvapí i parádní ovladatelnost a skvěle dávkovatelné brzdy. Jen si tak jedete a kocháte se krajinou tak, jak na žádné jiné motorce z dnešní doby...
Kultovní motor s královskou hřídelí
Úžasný zvuk
Dvé koncovky výfuků u motocyklu Kawasaki W800 byly naladěny tak, aby vynikl charakteristický zvuk královské hřídele, tak jako to bylo u všech legendárních W modelů od Kawasaki. Při každém otočení rukojetí plynu budete odměněni krásným lahodným zvukem, který zrychlí tep každému nadšenci do klasických motocyklů.
Tradiční klasické budíky
Klasický ručičkový (analogový) rychloměr a otáčkoměr je doplněn jednoduchým a nenápadným LCD displejem.
Uvolněná jízdní pozice a klasická řidítka
Kawasaki W800 má klasickou vzpřímenou jízdní pozici tak jak ji známe od všech jejích předchůdců počínaje Kawasaki W1 až po aktuální W800.
Centrální stojan
Centrální stojan je součástí standardní výbavy tohoto motocyklu a zajišťuje bezpečné a stabilní postavení motocyklu na rovné ploše a usnadňuje také jeho údržbu.
Kulatý klasický LED světlomet
Kombinací retra a moderního designu vznikl velký klasický LED světlomet o průměru 170 mm, který vrhá před motocykl jasné bílé světlo a zajistí, že noc se před Vámi promění v den. Je vybaven šesti komorami (čtyři pro potkávací světla, dvě pro dálková). Ke klasickému designu přispívají detaily jako je konvexní čočka a chromovaná obroučka světlometu.
Nízké sedadlo
Dlouhé ploché sedadlo nabízí dostatek prostoru pro řidiče a spolujezdce. Celkový design prošívání i lem kolem okraje sedadla přispívá k retro vzhledu.
Smyslně tvarovaná nádrž
Smyslně tvarovaná nádrž a kvalitní perleťový lak přispívají k dokonalé eleganci motocyklu Kawasaki W800.
Drátěná kola
Pro zdokonalení retro stylu tohoto krásného klasického motocyklu, je přední i zadní kolo klasické s drátěným výpletem. Vpředu je použito 19ti palcové kolo.
Klasické kulaté blinkry
Ke klasickému retro vzhledu přispívají také kulaté chromované blinkry s oranžovými sklíčky.
- Typ motoru Vzduchem chlazený, 4-taktní, dvouválcový, vertikální
- Zdvihový objem 773 cm³
- Vrtání x zdvih 77 x 83 mm
- Kompresní poměr 8.4:1
- Ventilový rozvod OHC, 8 ventilů
- Palivový systém Vstřikování paliva: Ø 34 mm x 2 se škrticími klapkami
- Zapalován Digital
- Způsob starování Elektrický
- Mazání Tlakové mazání, mokrá kliková skříň
- Maximální výkon 35 kW {48 PS} / 6.000 min
- Maximální točivý moment 62,9 N•m {6,4 kgf•m} / 4.800 min
- Převodovka 5 rychlostí
- Sekundární převody Utěsněný řetěz
- Primární převodový poměr 2.095 (88/42)
- Převodový stupeň 1. 2.353 (40/17)
- Převodový stupeň 2. 1.591 (35/22)
- Převodový stupeň 3. 1.240 (31/25)
- Převodový stupeň 4. 1.000 (28/28)
- Převodový stupeň 5. 0.852 (23/27)
- Sekundární převodový poměr 2.467 (37/15)
- Spojka Mokrá lamela, manuální
Brzdy & Odpružení
- Brzdy, přední Průměr kotouče 320 mm, dvoupístový třmen
- Brzdy, zadní Průměr kotouče 270mm, dvoupístový třmen
- Odpružení, přední 41 mm teleskopická vidlice
- Odpružení, zadní Dva tlumiče s možností nastavení předpětí pružiny
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.