KAWASAKI Z900 RS 2022 Metallic Diablo Black
Nová Kawasaki Z 900 RS přichází a nabízí klasický design v kombinaci s tou nejvyspělejší technologií v jednom stroji. Jedná se o moderní motocykl, ve kterém se skrývá kontrola trakce, plně nastavitelný podvozek, monoblokové radiální brzdové třmeny, led světla a další moderní vychytávky, ale hlavně jde o motocykl, ve kterém Vám Kawasaki předává své dědictví a odkaz na ikonu sedmdesátých let - Kawasaki Z 900 "King of Cool". Legenda je zpět!
Kategorie: | Modern Classic |
---|
Nová Kawasaki Z 900 RS přichází a nabízí klasický design v kombinaci s tou nejvyspělejší technologií v jednom stroji. Jedná se o moderní motocykl, ve kterém se skrývá kontrola trakce, plně nastavitelný podvozek, monoblokové radiální brzdové třmeny, led světla a další moderní vychytávky, ale hlavně jde o motocykl, ve kterém Vám Kawasaki předává své dědictví a odkaz na ikonu sedmdesátých let - Kawasaki Z 900 "King of Cool". Legenda je zpět!
Nadčasový design
Designéři kladli důraz na každý detail - např. palivová nádrž ve tvaru slzy s dokonalým lakováním nebo inovativní oválné LED zadní světlo tvoří jedinečný celek. Díky sloučení legendárního stylu Z1 s nejmodernějším Kawasaki designem nabízí Z900RS nadčasový vzhled.
Moderní motor s klasickým vzhledem
U naháčů je motor jedním z nejdůležitějších stylových prvků. K umocnění klasického vzhledu je na motoru Z900RS imitace žeber vzduchem chlazeného motoru.
Pečlivě zvážený tvar, materiál a konstrukce výfuku
Při navrhování výfukového systému bylo vyzkoušeno více než 20 variant tvarů koncovky výfuku, než bylo dosaženo konečného návrhu. Díky dvojitým stěnám a širšímu výfukovému svodu je výfuk opticky silnější a zároveň zabraňuje nežádoucímu zbarvení po několika kilometrech jízdy. Krátká megafonová koncovka výfuku dokonale umocňuje vzhled modelu Z900RS. Koncovka i svody jsou vyrobeny z vysoce kvalitní nerezové oceli a vyleštěny ve třech pracovních krocích do vysokého lesku.
Kola
Originální kola s plochými paprsky byli navržené tak, aby evokovali klasická drátěná kola.
Ikonická kapka
Zadní světlo LED
Oválná konstrukce zadního světla byla inspirována charakteristickým světlem ze Z1.
Kruhový LED světlomet
Velký LED světlomet s průměrem 170 mm se šestikomorovou technologií vytváří jasný bílý kužel pro vynikající osvětlení v noci.
Klasické budíky s multifunkčním LCD displejem
Analogový tachometr a otáčkoměr je doplněn multifunkčním LCD displejem, který vyvažuje klasický vzhled moderními funkcemi. LCD displej je snadno čitelný díky negativnímu zobrazení (bílé písmo na černém pozadí).
Motor
- Typ motoru Kapalinou chlazený, 4-taktní, čtyřválcový řadový
- Zdvihový objem 948 cm³
- Vrtání x zdvih 73,4 x 56 mm
- Kompresní poměr 10.8:1
- Ventilový rozvod DOHC, 16 ventilů
- Palivový systém Vstřikování: Ø 36 mm x 4 s duální škrtící klapkou
- Způsob starování Elektrický
- Mazání Tlakové mazání, mokrá kliková skříň
- Maximální výkon 82 kW {111 PS} / 8.500 min
- Maximální točivý moment 98,5 N•m {10 kgf•m} / 6.500 min
- Spotřeba paliva 5,2 l/100 km
- CO2 emise 124 g/km
- Převodovka 6 rychlostí
- Sekundární převody Utěsněný řetěz
- Primární převodový poměr 1.627 (83/51)
- Převodový stupeň 1. 2.917 (35/12)
- Převodový stupeň 2. 2.059 (35/17)
- Převodový stupeň 3. 1.650 (33/20)
- Převodový stupeň 4. 1.409 (31/22)
- Převodový stupeň 5. 1.222 (33/27)
- Převodový stupeň 6. 0.967 (29/30)
- Sekundární převodový poměr 2.800 (42/15)
- Spojka Mokrá lamela
- Brzdy, přední Ø kotoučů 300 mm, 4 pístkové radiální monoblokové třmeny, radiální pumpa
- Brzdy, zadní Ø kotouče 250 mm. jednopístkový třmen
- Odpružení, zadní Horizontální Back-link, útlum
- Typ rámu Příhradový, vysokopevnostní ocel
- Stopa 98 mm
- Zdvih předního kola 120 mm
- Zdvih zadního kola 140 mm
- Pneumatika, přední 120/70ZR17 M/C (58W)
- Pneumatika, zadní 180/55ZR17 M/C (73W)
- Úhel natočení L/P 33° / 33°
- Úhel natočení L/P 33° / 33°
- D x Š x V 2.100 x 865 x 1.150 mm
- Rozvor 1.470 mm
- Světlá výška 130 mm
- Objem palivové nádrže 17 litrů
- Výška sedadla 835 mm
- Pohotovostní hmotnost 215 kg
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.